FALL er nonfigurativt, abstrakt, men så er det ikkje det likevel. Eg vil kalle det konkret i den måten kvar tynne fargestripe illustrerer tyngdelova i si organiske ferd ner bildeflata. Uttrykket fekk meg til å tenke på lauv som fell mot jorda om hausten i ein rik fargekadens, difor ein tittel som kan gi ei tvespråkleg tyding.
Se bilder nederst i saken.
«Måleriet FALL er kjøpt av Utsikten Kunstsenter i Kvinesdal og har fått henge i eit lite seminarrom med store vindusflater ut mot ein fjellskrent og ein asfaltert parkeringsplass. Her oppstår det ei heldig utveksling mellom det fargerike lerredet og naturen ute når små glimt av farge i det gråtunge utemiljøet finn motsvar i bildet.
FALL er nonfigurativt, abstrakt, men så er det ikkje det likevel. Eg vil kalle det konkret i den måten kvar tynne fargestripe illustrerer tyngdelova i si organiske ferd ner bildeflata. Uttrykket fekk meg til å tenke på lauv som fell mot jorda om hausten i ein rik fargekadens, difor ein tittel som kan gi ei tvespråkleg tyding.
Eg har lenge tenkt at FALL er inspirert, ja på det næraste eit tjuveri, etter eit bilde av Morris Louis. Til ei utstilling sommeren 2013 eksperimenterte eg med å la farge renne. I retrospekt ser eg og at dei vertikale fargestripene like gjerne er ei viareføring frå min eigen fysiske installasjon til Hå gamle prestegard året før. I verket VINTER heng tråder frå tak til golv i det glisne låverommet og svinger i takt med vindstyrken ute.
Min veg inn i måleriet kjem via mange års arbeid med m.a. installasjoner og land art etter først ei utdanning i stofftrykk og fargebruk på 1970-talet. No maler eg mest med akryl på lerred, forenkler form, fokuserer på farge.»
- Relaterte kunstnere:
- Mortensen, Solfrid Olette (Nettside)